loading...
بدون سانسور با سینمای ایران!
نادر ان.دی.آ بازدید : 67 یکشنبه 13 فروردین 1391 نظرات (0)

پست مربوط به عنوان فوق الذکر در INN

اواخر بهار کنسرتی را در ایران برگزار خواهم کرد

برای فروردین قصد دارم کنسرتی را در آلمان برگزار کنم و بعد از آن نیز آلبومم «کازابلانکا» را منتشر خواهم کرد. اواخر بهار نیز کنسرتی را در ایران برگزار خواهم کرد. من صدای زنده ام با صدای ضبط شده ام بسیار متفاوت است و دلم میخواهد در سال جدید برای مردم کشورم کنسرتی برگزار کنم که از تماشای آن لذت ببرند.


آقا رضا نونوا چطوری   بده چند تا ازی نوناتو فوری

آقای رویگری از بازیگرای توانای ایران زمین سرزمین کوروش هستند و البته که می تونن خواننده و موزیسین خوبی هم باشند چنانکه در دوران انقلاب هم خودی نشون دادند حالا کار نداریم بعضیا خواستن سرودشو تقلید کنن و ژخش کنن دیدن نه صداشون افتحاضه نتونستن حتی تقلید خوبی هم بکنند

حالا اصل مطلب : فقط رضا جان متفاوت باش متفاوتا  نه مثل این هنرنماهایی که فکر می کنن متفاوتند

البته که رضا جان متفاوت است

برو دارمت

رضا جون دوست داریم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,856
  • کدهای اختصاصی